1. MÜÜGITINGIMUSTE KEHTIVUS

1) Müügitingimused kehtivad mobiiliabi.ee (registrikood: Mobiiliabi OÜ, telefon: +372 5692 2266 (Ümera), +372 5666 4562 (Kaubamaja) veebipoes ostja (edaspidi Ostja) ja ettevõtja Mobiiliabi OÜ (edaspidi Veebipood mobiiliabi.ee) vahel kaupade ostmisel.

2) Lisaks käesolevatele tingimustele mobiiliabi.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

3) Veebipood mobiiliabi.ee jätab endale õiguse teha müügitingimuste muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.mobiiliabi.ee.

3. HINNAINFO

1) Kaup maksab Omniva või Itella Smartposti pakiautomaati vastavalt teenusepakkuja hinnakirjale. Kaubad, mida ei ole võimalik pakiautomaati saata, paremini kulleriga. Loe tarne kohta lähemalt punktid 6 ja "Tarne" alt.

2) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Ostja ja Veebipoodi mobiiliabi.ee vahel kehtivate suhetele tellimuse vormistamise ajalnud tingimused.

4) Veebipood mobiiliabi.ee jätab endale õiguse teha müügihindade muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.mobiiliabi.ee.

5) Kõik hinnad on toodud eurodes.

4. MAKSEVIISID

1) Mobiiliabi.ee lehel on võimalik tasuda Swedbank, SEB, Luminor, LHV , Coop Pank ja PocoPay pangalinkidega.

2) Kõik maksed toimuvad eurodes ning arvestatakse maksja kontolt maha eurodes.

3) Pangalinkide makseid vahendab lepingu alusel Maksekeskus AS

4) Veebipood on isikuandmete vastutav töötleja. Veebipood edastab maksete teostamiseks vajaliku isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

5. TELLIMUSE VORMISTAMINE

1) Lisage tooted ostukorvi.

2) Tellimuse vormistamiseks valmistamises lingile "Mine maksma"

3) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud ja korrektselt, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub kauba kiire ja tõrgeteta toimetamine ning hilisem võimalik vaidluste ja pretensioonide lahendamine. Kliendikonto registreerimisel summas märgitud meiliaadressile selle kohta info.

3) Märkige, et olete tutvunud ja nõustunud Müügitingimustega ning esitage tellimus, vajutage sellenimelisele nupule.

4) Teile kuvatakse tasumiseks arve. Arvet saate näha igal ajal, logides sisse enda kliendikontole. Arve arve ka Kliendi andmetes märgitud meiliaadressile.

5) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 10.00−18.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 15, vormistatakse tellimus järgmisel esmaspäeval.

6. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE

1) Kauba müügilepinguga kohustub Veebipood mobiiliabi.ee andma Ostjale üle olemasoleva või Veebipood mobiiliabi.ee poolt tulevane omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale, Ostja aga kohustub Veebipood mobiiliabi.ee-le tasuma Kauba eest esitatud arveldatud summa ja võtma Kauba vastu.

2) Müügileping jõustub pärast Ostja tehtud makse laekumist Veebipoe mobiiliabi.ee pangakontole.

7. TARNE

1) Pärast müügilepingu jõustumist garanteerib veebipood mobiiliabi.ee tellimuse kohaletoimetamise Ostjale ja annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele. Tarneaeg on kaupadel erinev, keskmiselt 6-9 nädalat.

2) E-poe veebilehel toimuvate toimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkaaned Veebipoe mobiiliabi.ee pangakontole.

3) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamise edastamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

4) Veebipood mobiiliabi.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kui kohaletoimetamise viibimine on olulised asjaolud, mida Veebipood mobiiliabi.ee ei saanud ega ette näha.

5) Tarneviis – Kaupposti Teile lähemalt Omniva või Itella Smart pakiautomaati kõikjale üle Eesti. Kaup, mida ei ole võimalik pakiautomaati saata, toimetatakse kohale kulleriga

Kuller – 10 €

Kauba tellimine Omniva pakiautomaati – 3 €
Paki saabumisel pakiautomaati teie mobiiltelefoni SMS-te, milles on pakiautomaadi asukoht ja uksekood.
Täpsem info: www.omniva.ee

Kauba tellimine Smartposti pakiautomaati – 3 €
Paki saabumisel pakiautomaati teie mobiiltelefoni SMS-te, milles on pakiautomaadi asukoht ja uksekood.
Täpsem info: www.smartpost.ee

8. TAGASTAMISÕIGUS

1) Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Lepingust taganemise korral maksab kauba tagastamisega seotud algse postikulu ostja.

2) Kauba vastuvõtmisel peab kontrollima, et pakendid on terved. Enne saatedokumendi allkirjastamist palun kinnitada, et kauba pakend on terve. Hiljem pretensioone ei rahuldata. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, täiskomplektne ja originaalpakendis, pakend ei tohi olla lõhutud või vigastatud. Et vaadata eseme olemuses, peab olema ja toimimises, peab Ostja käsitlema ja kasutama nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

3) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille võib vabas vormis ning saata vt aadressile info@mobiiliabi.ee 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

4) Ostja peab Veebipoele mobiiliabi.ee kauba tagastama viivitamatult pärast avalduse esitamist või selle lõppu 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.

5) Veebipood mobiiliabi.ee tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kauba eest tasutud summa.

6) Toote tagastamiseks tuleb saata taganemisteade e-posti aadressile info@mobiiliabi.ee.

8. VÄÄRAMATU JÕUD

1) Veebipood mobiiliabi.ee ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise toimetamise viibimise eest, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise põhjustest, mida Veebipood mobiiliabi.ee ei saanud või ette näha.

9. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

Veebipoe mobiiliabi.ee isikuandmete vastutav töötleja on Mobiiliabi OÜ (registrikood: 10965402) juriidiline aadress: Harjumaa, Tallinn linn, Laagna tee 80, 13619, telefon: +372 5692 2266 (Ümera), +372 5666 4562 ja kaubapost info@mobiiliabi.ee.

Milliseid isikuandmeidkse

  • nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
  • kauba kohaletoimetamise aadress;
  • pangakonto number;
  • kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
  • klienditoe andmed.

Mis isikuandmeidkse

Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.

Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks.

Pangakonto numbrit kliendile maksete tagastamiseks.

Isikuandmeid nagu e-posti, telefoni nr, kliendi osutamise kaupade käesoleva, et ja teenuste osutamise vastavaid küsimusi (klienditugi).

Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaator osutaeid kui infoühkse veebipoe teenuste jaoks ning veebikasutusstatistika töö.

Õiguslik alus

Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil.

Isikuandmete töötlemine toimub kohustuste täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).

Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse

Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks.

Nimi ja telefoninumber edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale ja/või kauba tarnijale kui kauba saatjaks on tarnija. Kui tegemist on kulleriga kohaletoimetatava kaubaga või kui klient tellib kauba postkontorisse, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.

Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenustepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenustepakkumisele raamatupidamistoimingute tegemine.

Isikuandmeid saate edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsioon või andmemajutuse toode.

Turvalisus ja andmete ligipääs

Isikuandmeid hoitakse Zone.ee serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriikide või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjoni hinnanud vastavad ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga.

Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda, et kogu veebipoe kasutamisega seotud tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.

Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhuslikult või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.

Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötleja (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud kokkulepete alusel. Volitatud töötlejaid on tõendi tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.

Isikuandmetega tutvumine ja parandamine

Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.

Nõusoleku tagasivõtmine

Kui isikuandmete töötlemine toimub kliendiavalduse alusel, siis on kliendi õigus nõusolek tagasi teavitada sellest kliendi e-posti teel.

Säilitamine

Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, kui muud andmed on vaja teie raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks.

Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat.

Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõuete täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni.

Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.

Kustutamine

Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustatud andmete kustutamise perioodi.

Ülekandmine

E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlus vastatakse iga kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikuandmete ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.

Otseturustusteated

E-kirja aadressi ja telefoninumbrite otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava taotluse. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja jaluse vastav viide või võtta ühendust klienditoega.

Kui isikuandmeid puudutav kliendi õiguskse otseturunduse (profileerimine), on oma isikuandmete nii algse kui ka edasise töötlemise, otseturundusega seotud profiilianalüüsi tegemise igal ajal vastuväiteid teavitades sellest kliendi e-posti teel (vastav teave tuleb selgelt teabe ja eraldi igasugusest muust).

Vaidluste lahendamine

Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel (e-post: info@mobiiliabi.ee). Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).

10. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

1) Veebipood mobiiliabi.ee poolt müüdud toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg 2-aastase 2-aastase pretensiooni esitamise tähtaeg.

2) Ostja peab puuduse ilmnemisel Veebipood mobiiliabi.ee-le pretensiooni esitama iga kuu jooksul puuduse ilmnemisest, lisades digitaalselt paberkandjal arve, mille alusel kauba eest tasuti.

3) Veebipood mobiiliabi.ee ei vastuta

– Ostja süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on otstarbekas toote käsitsemise eiramisest, toote mittenõuetekohase või mittepärase kasutamise ja hoiustamise välja,

– toote normaalse kulumise eest.

4) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@mobiiliabi.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

5) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Ostjaga on võimalik kasutada esimest võimalust, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

11. OSTJA ÕIGUS PÖÖRDUDA EUROOPA LIIDU TARBIJAVAIDLUSI LAHENDAVA PLATVORMI POOLE

1) Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioon, tuleb need saata e-kirja aadressile info@mobiiliabi.ee

2) Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada SIIN. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevad vaidlused. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

3) Ostja võib Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.