Ümera: 569 222 66 | Rävala: 566 645 62

Juhul, kui on katki

Seade ei tunnista SIM kaarti
SIM kaardi pesa taastamine või vahetus algab 20 eurost. Te panite SIM kaardi nutitelefoni, kuid telefon ei näita seda? Ei tasu ise panna SIM kaarti pesasse nurga all või jõuga, nii Te võite situatsiooni hullemaks teha, kui see juba on. Mida varem Te pöördute abi otsima, seda kiiremini ja odavamalt saab remontida antud viga. Kui Teil juhtus selline õnnetus, siis põhjus saab olla SIM kaardis, või seadmes endas. Võite proovida vahetada SIM kaarti, kuid muutumatu olukorra puhul on parem mitte riskida ja tuua seade remonti meie spetsialistidele.
Seade ei püüa levi
Antenni mooduli paranduse või vahetuse hind algab 25 eurost. Tarkvara uuendamine tarkvara vea korral 10 eurost. Teie telefon ei saa levi? On palju kasutajaid, kes on vähemalt kord sellise probleemiga kokku puutunud. Kindlasti kontrollige, kas Teie seade näitab mingisugustki levi. Tihti juhtub nii, et kasutaja valib võrgu, mida operaator või seade ei saa võimaldada. Parandada sellist olukorda on üsnagilihtne. Tuleb minna seadetesse ja valida oma operaatori võrk (kui Te ise ei saa lahendatud, siis meie spetsialistid on alati valmis aitama). Kui see ei aidanud, siis tuleb viga otsida seadmes endas.
Seadme aku või patarei(de) vahetus
Igal teisel kasutajal tuleb varem või hiljem oma seadmel vahetada aku. Aku eluiga sõltub paljudest teguritest: seadme kasutamise tingimustest, kui palju Te kasutate mobiilset interneti; palju protsesse on üheaegselt seadmes aktiivsed jne. Mõninga aja möödudes võivad tekkida järgmised tunnused: Teie seade laeb kiiresti tühjaks ning Teil tuleb seda laadida mitu korda päevas; seade lülitab iseeneslikult välja jne. Selliste probleemide eemaldamiseks tuleb Teie seadmes ära vahetada aku või patarei(d). See ei ole raske, kuid parem on mitte ise proovida, kuna seadme aku vahetus nõuab seadme lahti võtmist mingil määral ning selle käigus võib kahjustada seadme kõige tähtsamaid komponente. Meie spetsialistid vahetavad Teie aku kiirest, kvaliteetselt ja professionaalselt.
Mõranes seadme puuteekraan
Enamikel seadmetel on kõrgtehnoloogilised ja kvaliteetsed puuteekraanid, kuid kahjuks on nad väga õrnad. Hetkel on seadme puuteekraani vahetus muutnud enim nõutavamaks teenuseks seadmete remondis. Kõige ihedamateks põhjusteks on mehaanilised vigastused. Ei tasu pead norgu lasta, et Te ei saa enam näha täisväärtuslike kujutisi oma seadmes. Meie meistrid paigaldavad Teie seadmele uue ning kvaliteedilt samaväärse ekraani ning kingivad Teie seadmele uue elu. Me taastame Teie nutitelefoni tunni aja jooksul. Samuti siiralt soovitame kasutada kaitsvaid ümbriseid ja kaitse kilesid/klaase (meie spetsialistid aitavad Teil saada kõik vajaliku).
Ei tööta seadme displei(ekraan)
Üsnagi tihedalt esinev probleem. Tavaliselt on põhjusteks, miks sellised ebaõnnestumised aset leiavad, kas füüsiliselt rakendatud survet otse seadme ekraanile või on valgunud vedelik ekraani lähedal seadmes. Seadme ekraani vahetus võib üsnagi kiire olla, kuid see oleneb suuresti vastava mudeli varuosa adavusest. Samuti on vedeliku kokkupuute tagajärel vajalik detailsem remont. Meie spetsialistid saavad ka selliste ülesannetega kiiresti ja efektiivselt hakkama.
Seadme sisselülitusnupu (Power) vahetus
Vigane sisselülitusnupp (Power) — üks tihedamaid esinevatest riketest, mis juhtub kõikide seadmetega, olenemata mudelist. Kui Teie seade ei lülitu sisse, siis probleem võib olla puudulikust signaalist lülitis. Selle vea põhjuseid on palju: mehaaniline vigastus kukkumisel; vedeliku sattumine seadmesse; tehase praak jne. Antud nupu viga toob kaasa palju ebameeldivusi. Selle vea parandamiseks tuleb enamasti seade täiesti lahti võtta, MobiiliAbi spetsialistid vahetavad sisselülitusnupu operatiivselt, muutumatul kõrgel tasemel.
Seade ei lülitu sisse
Üritused võtta seade kohe lahti ja kontrollida, et «miskit on seal sees», võivad olla katastroofilised õrnale seadmele. Vastavate teadmiste puudumisel mikroskeemide ja komponentide osas on seadme lahti võtmine mõttetu – parimal juhul need üritamised ei aita, hullemal – järgnevad tõsised vigastused seadmes. Proovige kontrollida laadijat – võimalik, et sellel on juhe vigastatud või pole kontakti. Seadme mitte sisselülitumise põhjuseid saab olla mitmeid. Parem tooge seade diagnostikasse meie spetsialistidele, nad teevad kindlaks probleemi tegeliku põhjuse.
Seade ei lae
Ei lae nutitelefon. Laadimispesa taastamine või vahetus algab 25 eurost. Kõigepealt ­püüda välja selgitada probleemi tegeliku põhjuse. Proovida laadida telefoni teiste laadijatega (võimalik, et Teil on lihtsalt laadija katki). Kui viga on akus, siis on tarvis kindlasti seda vahetada, aga kui põhjuseks on vigastus seadme sees, siis ilma MobiiliAbi poole pöördumata Te ei saa.
Ei tööta vibratsioon
Teil kadus vibratiooni funktsioon seadmes? Mõningad tidedamad põhjused, miks see juhtub: Teie seadmel on tehase praak; seadme korpuse alla on kogunenud palju tolmu;
seade on saanud mehaanilisi vigastusi või niiskust. Antud probleemi lahendada on kerge ja seda aitavad teha meie spetsialistid.
Kaamera ei tööta
Kaamera lõpetas töötamise? See võib juhtuda mehaanilise vigastuse tagajärjel. Peale kukkumist võib vigastuda üks moodulitest, mis vastutab kaamera seadete eest. Samuti võib see tekkida mustusest, mis on läätsel. Pöörduge abi saamiseks meie Mobiiliabi spetsialistide juurde.
Ei tööta Home nupp
Mida aeg edasi, seda enam seadmete Home nupp muutub üha tundlikumaks vigastuste suhtes – hakkab tööle mõningase hilinemisega või lakkab üldse töötamast. Sellise mure lahendamiseks pöörduge meie spetsialistide poole.
Ei tööta telefoni mikrofon (vestleja ei kuule teid)
Telefoni mikrofon ei tööta, mida see tähendab? Vestluskaaslane võib teid mitte kuulda, kuulda halvasti, Teid on kuulda justkui sosinal, või lisaks Teie häälele on kuulda muid helisid (susisemine, vilistamine, krabistamine). See võib juhtuda vee imbumisel telefoni või selle kukkumisel ning löögi tagajärjel. Samuti saab olla probleem mikrofonis endas. Et olukorda parandada tuleb tingimata vahetada mikrofon või remontida seda. Ise parem mitte lahendada seda probleemi, vaid usaldada see meie spetsialistide hoolde.
Ei tööta puutetundlik ekraan (ei reageeri puudutustele)
Puutetundliku ekraani vahetus. Teil kõik töötab, kuid seade ei reageeri puudutustele? Antud probleem võib juhtuda mehaaniliste vigastuste tagajärjel ning samuti vedelike sattumisel seadmesse. Puutetundliku ekraani vahetus ei too kaasa endaga Teie andmete kustutamist, samuti sisemiste komponentide vigastamist. Remont teostatakse ainult kõrgelt kvalifitseeritud MobiiliAbi spetsialistide poolt.
Ei tööta kõlar (Te ei kuule vestlejat)
Telefonil ei tööta kõlar, või see on ebatavaliselt vaikne, isegi peale heli reguleerimist. Võib olla ei ole kuulda vestlejat enne kõnet. Selline probleem võib juhtuda seadme vette kukkumisel (kukkus vette, veeaurude lähedus dušši/vanniruumis , lompi tänaval) või kui telefon kukkus maha, sai põrutada. Samuti võib probleem olla kõlaris endas ning selles veendumiseks on tarvis teha diagnostika, millega aitavad Teid meie kogenud spetsialistid.